Uvjeti poslovanja

Na uvjete poslovanja i korištenja stranica www.europromet-zagreb.hr i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14) te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08). Obratite posebnu pozornost na razliku uvjeta koji se odnose između kupovine (ugovora) na prodajnom mjestu u trgovini i kupovine (ugovora) sklopljenog na daljinu (Internet trgovina).

Pri naručivanju proizvoda sredstvima daljinske komunikacije Kupac će odmah biti upoznat sa svim propisanim podacima iz članka 57. sukladno članku 66. točka 2. Zakona o zaštiti potrošača.

PRIVATNOST PODATAKA

Izjava o privatnosti odnosi se na povjerljivost osobnih podataka koji su prikupljeni u procesu registracije kupaca na web stranici www.europromet-zagreb.hr i sastavni je dio Uvjeta poslovanja na www.europromet-zagreb.hr.
EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o. kao pružatelj usluga Internetske stranice www.europromet-zagreb.hr pridržava se važećih propisa sa ciljem zaštite privatnosti svojih kupaca, a posebice Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka EU (GDPR).

Svaki kupac koji ima bilo kakva pitanja u vezi osobnih podataka može poslati e-mail poruku na adresu info@europromet-zagreb.hr
Prihvaćanjem Izjave o privatnosti prilikom registracije kupca odnosno prijavom na Internet stranici www.europromet-zagreb.hr od strane kupca, kupac potvrđuje da je pročitao, razumio i da se slaže sa obradom osobnih podataka kako ih ova Izjava utvrđuje.

EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o. zadržava pravo pogreške u opisu i fotografiji, te reklamnom prikazu proizvoda.

CIJENE PROIZVODA I USLUGA istaknute na Internet stranicama, reklamama i u katalozima izražene su u eurima i u njih je uračunat PDV. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Zbog zakonske obveze, cijene u eurima će do 31. 12. 2023. godine biti izražene i u kunama, uz fiksni tečaj konverzije (1 EUR = 7,53450 HRK).

TROŠKOVI DOSTAVE su određeni prema važećem cjeniku GLS Croatia d.o.o. prema masi paketa koji se šalje!

Masa paketa (I. zona dostave) Cijena HRK Cijena EUR
do 2 kg 48,236,40
do 3 kg 51,246,80
do 5 kg 54,257,20
do 10 kg 60,288,00
do 15 kg 68,579,10
do 20 kg 74,609,90
do 25 kg 83,6411,10
do 30 kg 88,9111,80
do 40 kg 99,4613,20
Troškovi dostave paketa po masi (u troškove dostave je uključen PDV)


GLS FlexDeliveryService: Nakon prikupa paketa, biti ćete obaviješteni putem SMS poruke i/ili elektroničke pošte da će paket biti uručen sljedećeg radnog dana (ili drugačije ako se radi o otoku), navodi se adresa dostave i eventualni iznos pouzeća. Drugu obavijest šalje se ujutro na dan dostave, sa 3-satnim vremenskim intervalom za očekivano vrijeme dostave. NapomenaOvu uslugu nije moguće realizirati za paket koji se šalje u II. zoni dostave.

Vrijeme dostave za mjesta u I. zoni dostave je 24 sata (za otoke prema rasporedu), a u II. zoni (*otoci s popisa II. zone) 48-168 sati.

Za mjesta u II. zoni dostave troškovi dostave obračunavaju se prema posebnom cjeniku, maksimalna težina paketa za mjesta u II. zoni dostave je 20 kg. Isporuka paketa u II. zoni dostave se vrši u suradnji sa Hrvatskom poštom d.d.

Popis mjesta II. zone i raspored dostave na otoke nalazi se na poveznici.

NAČIN PLAĆANJA PROIZVODA

Odabir načina plaćanja

Naručene proizvode putem Webshopa, kupac će platiti prema modelu kojeg sam izabere tijekom ispunjavanja narudžbe. Odabir načina plaćanja odvija se na posljednjem koraku narudžbe, na stranici Plaćanja. Plaćanje proizvoda je moguće izvršiti:

a) Plaćanje prilikom preuzimanja: iznos računa podmirujete u gotovini prilikom preuzimanja paketa (pouzeće).
b) Direktna bankovna transakcija: virmansko plaćanje prema ponudi

Obročna otplata, odnosno plaćanje na rate, nije moguće!

Plaćanje po primitku pošiljke (pouzećem)

Ukoliko se kupac odluči za plaćanje prilikom preuzimanja, kupac je dužan platiti kupljene proizvode prilikom preuzimanja iste. Račun za naručeni proizvod kupac je dužan podmiriti dostavljaču pošiljke prilikom dostave naručenog proizvoda. Plaćanje dostavljaču moguće je novčanicama i kovanicama ili karticom, ukoliko GLS ponudi tu mogućnost. U slučaju da kupac nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

Kupac razumije i suglasan je da je njegova dužnost primiti i platiti paket. Prodavač ima pravo zahtijevati od kupca nadoknadu troškova u slučaju povratka proizvoda ili odbijanja preuzimanja u iznosu 20% vrijednosti računa na ime logističkih i manipulativnih troškova.

Prije isporuke Prodavač zadržava pravo provjeriti podatke Kupca te u slučaju sumnje u istinitost podataka odbiti isporučiti proizvode.

Plaćanje na transakcijski račun

Kupac može izvršiti plaćanje direktno na transakcijski račun Prodavatelja. Zbog automatskog knjiženja uplata potrebno je upisati ispravni model i poziv na broj primatelja naveden na dokumentu. Za datum uplate se uzima datum izvoda transakcijskog računa Prodavatelja na kojem je uplata vidljiva. Ne odgovaramo za krivo proknjižene uplate u slučaju pogrešno upisanog modela ili poziva na broj primatelja.

ISPORUKA I DOSTAVA PROIZVODA

Putem Webshopa moguće je izvršiti kupnju proizvoda isključivo na teritoriju Republike Hrvatske što podrazumijeva i dostavu kupljenih proizvoda isključivo na istom području.

Korištenjem Webshopa prodavatelj smatra da je korisnik upoznat s Uvjetima poslovanja te da iste prihvaća.

Prodavatelj otklanja svaku odgovornost za sporna pitanja koja bi eventualno mogla proizaći zato što kupac nije pročitao Uvjete poslovanja!

Proizvode šaljemo na trošak i rizik kupca!

Naručene proizvode isporučujemo GLS-om. Isporuka će uslijediti u roku 2-3 radna dana od dana narudžbe, a najkasnije 30 dana ukoliko je tako dogovoreno. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvod nemamo na zalihi ili ga više ne možemo naručiti, dužni smo kupca obavijestiti, a kupac ima pravo odustati od narudžbe ili pristati na naknadni rok za isporuku ukoliko je to moguće. Sve naručene artikle nastojati ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha ili veličine paketa neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljaka i naplate troškova dostave za više paketa.

Ako kupac u očekivanom vremenu ne primi robu ili bilo kakvu obavijest o isporuci robe, kupac treba obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele određene radnje (pronašla pošiljka) te kako bi se kupcu poslala nova pošiljka odnosno zamjenska ako je tako određeno.

Kupac je dužan prije preuzimanja paketa pregledati paket, te ukoliko postoje oštećenja na pakiranju paketa ista prijaviti dostavljaču GLS-a. Ukoliko Kupac nakon preuzimanja utvrdi da je došlo do oštećenja sadržaja paketa, odmah mora ta oštećenja prijaviti korisničkoj službi GLS-a ili Prodavatelju koji će opis oštećenja proslijediti GLS-u.
Bitno je da se oštećenje prijavi unutar istog dana kada je paket preuzet, jer se u suprotnome ne može utvrditi odgovornost za oštećenje.

PREUZIMANJE PROIZVODA

Prilikom preuzimanja robe od strane dostavne službe, kupac je dužan pregledati robu te provjeriti je li proizvod isporučen bez fizičkih oštećenja. Potpisom dostavnice kupac se odriče naknadnih reklamacija po ovoj osnovi. Kupac nije dužan preuzeti robu sa fizičkim oštećenjem. U slučaju skrivenih oštećenja (unutar aparata, vanjska oštećenja ispod ambalaže…) kupac je dužan sačuvati originalnu ambalažu radi provjere iste, na dijelu nastalog fizičkog oštećenja. Ukoliko se ustanovi da je ambalaža oštećena na dijelu gdje je oštećeni aparat, reklamacija neće biti uvažena, jer se je oštećenje trebalo uočiti prilikom preuzimanja robe.
Kupac ima pravo i dužnost provjeriti proizvod prije samog preuzimanja (bilo da se radi o vlastitom preuzimanju proizvoda na skladištu ili dostavi).
Ukoliko kupac primijeti da je proizvod oštećen, on mora odbiti prihvat takvog proizvod i ne potpisuje dokument o preuzimanju proizvoda već obavijesti dostavljača o tome kako bi se napravio zapisnik o oštećenju.
Ukoliko kupac potpiše preuzimanje robe bez primjedbi, a oštećenje naknadno uoči, dostavne službe neće preuzeti odgovornost za oštećenja i svaku takvu reklamaciju za naknadno utvrđena oštećenja oni odbacuju kao neosnovanu!
Ukoliko kupac pošiljku ne prihvati jer je utvrdio oštećenje (ne potpiše prihvat pošiljke), potrebno nas je odmah kontaktirati i osigurat ćemo novi proizvod u najbržem mogućem roku!

REKLAMACIJE PROIZVODA se priznaju samo uz predočeni račun i jamstveni list kao jedini dokaz kupnje. Slipovi kartica i slične potvrde ne mogu zamijeniti račun.

U slučaju reklamacije proizvoda zbog nedostataka ili skrivenih mana, proizvod pošaljite na adresu reklamacijskog odjela i servisnog centra: EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o., Žuti breg 93, 10040 Zagreb i uz proizvod priložite ispunjeni Reklamacijski zapisnik i obavezne priloge koje ste dobili s proizvodom.  

IZJAVA O JAMSTVU I SERVISNI UVJETI

Za sve proizvode za koje dajemo jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu. Kupac je dužan čuvati račun i jamstveni list za cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Garantiramo da će proizvod koji se koristi sukladno priloženim uputama i jamstvenom listu, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka obvezujemo se da ćemo izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda u razumnom roku sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

Jamstvo na proizvode traje 12 mjeseci od dana kupnje za fizičke osobe, odnosno 6 mjeseci od dana kupnje za pravne osobe.

Troškove dostave proizvoda u reklamacijski odjel ili servisni centar i troškove povrata snosi kupac!

U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana od dana obavijesti o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju možemo postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova.
Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o. ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama.

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte kao i u poslovnim prostorijama u kojima se nalazite. Ukoliko se prigovor podnosi u poslovnim prostorijama/trgovinama, trgovac je dužan odmah pisanim putem ovjeriti njegov primitak.

Ostali načini podnošenja prigovora:

  • Na adresu: Žuti breg 93, 10040 Zagreb
  • Na e-mail adresu: info@europromet-zagreb.hr
  • U poslovnim prostorijama na adresi Žuti breg 93, 10040 Zagreb kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona potvrdili primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorili, molimo Vas da navedete točne podatke za primitak istog

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

U slučaju materijalnog nedostatka proizvoda na odnose društva EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o. kao prodavatelja i kupca primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima (Narodne novine br. 35/05., 41/08. i 125/11.) o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari.

EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o. ne odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koji su nastali tijekom transporta u trenutku prijelaza rizika na kupca.

EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke koje je proizvod imao u trenutku prijelaza rizika na kupca, odnosno u trenutku predaje proizvoda kupcu.

EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o. odgovara i za one materijalne nedostatke proizvoda koji se pojave nakon prijelaza rizika na korisnika ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o. ne odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koji su u trenutku sklapanja ugovora korisniku bili poznati ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
Kupac je dužan obavijestiti EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o. o postojanju vidljivih nedostataka proizvoda u roku od 14 dana od dana kad je otkrio nedostatak.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te sve ostale prigovore kupac može izjaviti u pisano elektroničkom poštom ili pismovnom pošiljkom te usmeno telefonom:

  • Na adresu: Žuti breg 93, 10040 Zagreb
  • Na e-mail adresu: info@europromet-zagreb.hr

Korisniku koji je pravodobno i uredno obavijestio EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o. o nedostatku proizvoda omogućuje se raskid Ugovora uz povrat uplaćenog iznosa (cijene proizvoda) ili zamjena proizvoda (predaja drugog proizvoda bez nedostatka).

U slučaju opravdane reklamacije proizvoda, odnosno ukoliko se dokaže kako kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili postojanje bilo kakvog drugog nedostatka proizvoda troškove povrata reklamiranih oštećenih, neispravnih ili pogrešno isporučenih proizvoda, kao i troškove zamjene proizvoda novim proizvodom bez nedostatka snosi društvo EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o.

Vraćeni proizvod mora biti u stanju u kojem je korisniku dostavljen, te nekorišten, u nepromijenjenoj količini i originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je proizvod korisniku dostavljen), a kupac uz vraćeni proizvod mora priložiti i izvornik računa i jamstva (ukoliko postoji).

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Kupac ima pravo, ne navodeći razloge, jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 dana, a koji teče:

  • od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je kupac odredio, a koja nije prijevoznik, proizvod koji je predmet Ugovora predan u posjed, odnosno u slučaju sklapanja Ugovora o usluzi, od dana sklapanja Ugovora
  • od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je kupac odredio, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda, u slučaju sklapanja Ugovora koji se odnosi na više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o proizvodu koji se dostavlja u više komada ili više pošiljki
  • od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je kupac odredio, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda, u slučaju ako je ugovorena redovita isporuka proizvoda kroz određeni period

NAČIN KORIŠTENJA PRAVA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Za ostvarenje prava na jednostrani raskid Ugovora, kupac mora obavijestiti društvo EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o., Žuti breg 93, 10040 Zagreb, ili elektroničkom poštom na info@europromet-zagreb.hr, a u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, OIB, broj telefona i/ili telefaksa ili adresu elektroničke pošte, i mora ispuniti i priložiti Obrazac za jednostrani raskid Ugovora.

Obrazac za jednostrani raskid Ugovora kupac može preuzeti ovdje, elektronički ispuniti i poslati elektroničkom poštom na info@europromet-zagreb.hr , a u kojem će mu slučaju društvo EUROPROMET ZAGREB j.d.o.o. bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.

Gubitak prava na raskid ugovora o kupoprodaji

Kupac nema pravo na raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 79. ZZP, tj. ako je:

  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava kupca na jednostrani raskid ugovora
  • ugovor Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako ugovor bude u potpunosti ispunjen
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji kupca ili koja je jasno prilagođena kupcu

Pravo na povrat proizvoda

U roku od 14 kalendarskih dana od dana dostave proizvoda kupac ima pravo na povrat proizvoda kojeg je naručio i želi ga vratiti. Povrat sredstava možemo izvršiti na tekući ili žiro račun kupca ali u umanjenom iznosu od 20% vrijednosti vraćene robe za manipulativne troškove povrata ukoliko povrat bude odobren.

Troškovi dostave proizvoda do kupca ne ulaze u iznos povrata sredstava!

Za povrat potrebno je ispuniti Obrazac o jednostranom raskidu ugovora te ga zajedno sa proizvodom dostaviti prodavatelju.

Roba mora biti vraćena prodavatelju u neoštećenoj i originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dokumentima i pripadajućom opremom. Prodavatelj neće snositi troškove dostave vraćenog proizvoda!

Opravdanost povrata

Ukoliko je zahtjev za povratom opravdan, prodavatelj će, na osnovu zahtjeva za povrat ili zamjenu, kupcu vratiti sredstva na račun koji je kupac naveo u samom zahtjevu ili zamijeniti proizvod novim u razumnom rok u od datuma primitka vraćenog proizvoda na adresu navedenu na obrascu za reklamaciju.

Ukoliko prodavatelj nedvojbeno utvrdi da je reklamacija na proizvod neopravdana ili da je do neispravnosti naručenog proizvoda došlo zbog neadekvatnog rukovanja, instalacije ili uporabe, prodavatelj nije dužan izvršiti povrat novca ili dostaviti zamjenski proizvod. Reklamirani proizvod bit će vraćen korisniku o njegovom trošku uz pisano objašnjenje razloga neprihvaćanja zahtjeva za povratom ili zamjenom.

Gubitak prava na kupnju

Prodavatelj zadržava pravo raskinuti ugovor i ne izvršiti dostavu proizvoda kupcu ako je ona takva da Prodavatelj posumnja da je riječ o prijevari, grešci ili lažnoj narudžbi, i pri tome će o tome elektroničkom poštom ili telefonskim pozivom obavijestiti kupca.

Prodavatelja će raskinuti ugovor i neće izvršiti dostavu proizvoda kupcu:

  • ako je adresa dostave nepostojeća
  • ako je adresa dostave izvan teritorija Republike Hrvatske
  • ako je poštanski broj navedeni prilikom narudžbe nepostojeći
  • naručena roba više nije dostupna i nije tu robu moguće pribaviti u roku koji je prihvatljiv kupcu
  • ako se kupac ne javlja na broj mobitela te ako istovremeno ne odgovara ni putem elektroničke pošte
  • u slučaju tehničke greške koja je poremetila funkcioniranje internet stranice i pri tome prouzročila kupnju s greškom što uključuje ili ne ograničava se na pogrešnu cijenu iz koje je jasno vidljivo da je maloprodajna cijena bila značajno manja od uobičajene za tu vrstu proizvoda
  • ako se kupca ne može kontaktirati elektroničkom poštom ili je elektronička pošta neispravna ili van funkcije
  • ako narudžba sadržava iznimno veliki broj proizvoda iz kojeg Prodavatelj prema svojoj procijeni zaključuje da se radi o prijevari, grešci ili lažnoj narudžba
  • u slučaju da vrlo veliki broj narudžba u istom danu glasi na isto ime i prezime ili je elektronička pošta kupca ista za vrlo veliki broj narudžba napravljenih u istom danu iz čega Prodavatelj prema svojoj procijeni zaključuje da se radi o prijevari, grešci ili lažnoj narudžbi

Prodavatelj ne odgovara za eventualnu štetu prouzročenu ne realiziranjem narudžbe!

Link za preuzimanje Obrasca o jednostranom raskidu Ugovora

Link za ispunjavanje Obrasca za reklamacije

EUROPROMET  ZAGREB j.d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave. Uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske. U slučaju eventualnog spora trgovac i kupac će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je redovno nadležan sud u Zagrebu.

Objavljeno/Ažurirano 30.12.2022. godine na www.europromet-zagreb.hr

Prihvati uvjete